2014. április 15., kedd

2014. 04. 16.

Nos, nem sikerült alkotni a költészet világnapjának alkalmából. Sajnos nem jött az ihlet. Régóta nem faragok rímeket. Ez volt az utolsó csokor, amit írtam, a végén el is magyaráztam, hogy miért. Sosem fogom megtudni, elég jól bántam-e a versekkel. Kicsit sajnálom.
A jó hír, hogy fél éjszaka fent voltam és egy csodás kis forgatókönyvön dolgoztam. Egy picike rövidfilmet szeretnék írni, ami érzelmes, frappáns és könnyű felvenni. Azt szeretném, ha ezzel tudnánk dolgozni, amíg a mostani film utómunkáival küszködünk. Az még azért elég messze van, de addig csiszolgatom ezt, amin éjjel dolgoztam. Csupán tizenöt percesre szeretném csinálni maximum, de azt a kis időt szeretném nagyon érdekesre és izgalmasra írni. A kihívás adott.
Kihívásról jut eszembe, hogy csinálnom kéne egy játékos kis on-line kihívásra válaszul egy capoeira szóló videót. Nagyon rosszkor jött, mert meg van zúzódva pár bordám és ilyenkor nem élvezem igazán a mozgást. Mindenesetre majd összerakok valamit. Nem lesz túl látványos, de már gyakorlom az izgalmasabb trükköket az idei sampleremhez. Az remélem meggyőzőre sikerül. Rohanok a munkába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése